جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

هتل های ریکسوس آنتالیا

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ق.ظ

شهر آنتالیا دارای هزاران هتل بزرگ و کوچک است. یکی از مجموعه هتل های معروف این شهر، هتل های ریکسوس هستند که در مناطق مختلف و با فاصله از هم قرار گرفته اند: ریکسوس لارس و ریکسوس پرمیوم (بلک)

مسافرین و توریست هایی که قصد سفر به این هتل ها را دارند، هر کدام بنا به بودجه خود، هتل مورد نظرشان را انتخاب می کنند. (اگر قیمت تور آنتالیا برایتان مهم است، هنگام رزرو تور آنتالیا باید توجه داشته باشید که هر چه قیمت هتل یا پرواز بالاتر باشد، طبیعتا قیمت تور بالاتر می رود.)

در ابتدا به سراغ هتل ریکسوس لارس می رویم که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران هموطن بوده است.

این هتل درمنطقه لارا قرار دارد و برای کسانی که با بودجه معمولی سفر می کنند، مناسب است. ساختمان بزرگ و زیبایی دارد و جشن ها و مراسمی جهت شاد کردن مهمانان هتل در شبهای تابستان انجام می شود.

این هتل دارای یک رستوران بزرگ در داخل هتل و یک بوفه (برای غذاهای فست فود) در محوطه هتل دارد.

همچنین پارک آبی کوچکی نیز در گوشه حیاط این هتل برای بازی کودکان ایجاد شده و دارای دو استخر است. این هتل در کنار دریا قرار دارد و دارای اسکله ای کوچک است.

هتل ریکسوس پرمیوم در منطقه بلک قرار دارد و هزینه اقامت در آن بیشتر از ریکسوس لارس است. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است و دارای یک پارک آبی بزرگ می باشد. در هتل ریکسوس پرمیوم بسیاری از جوانانی که از کشورهای اروپایی آمده اند، به تفریح وشادی می پردازند. تنوع غذایی و نوشیدنی های این هتل نیز کم نظیر است.

همچنین برخورد بسیار گرم و صمیمی کارکنان آن با مهمانان.

اگر تصمیم دارید تا از تور ارزان آنتالیا استفاده کنید، می توانید روی ریکسوس لارس حساب کنید. (بخصوص که ممکنست در پکیج های تور لحظه آخری آنتالیا این هتل را هم شامل شود و بتوانید با هزینه مناسب به این هتل بروید) و اگر یک هتل عالی ومجلل با حداکثر امکانات را می خواهید، به شما ریکسوس پرمیوم را پیشنهاد می کنیم. 


https://www.cafegardesh.com