جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

بهترین غذاها سنت پترزبورگ

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

روسیه با وجود دارا بودن فرهنگی غنی و مهم، غذاهای خیابانی آن زیاد طرفدار ندارد اما اخیرا برخی از کار آفرینان جوان در بیشتر شهرها از جمله سن پترزبورگ مکان هایی برای سرو غذاهای خیابانی ایجاد کردند. گردشگران و مردم محلی به راحتی با پرداخت قیمتی مناسب به این مکان ها دسترسی دارند. این غذاهای خیابانی در برخی از بهترین رستوان های این شهر طبخ می شوند که همراه با الفبای سفر با آنها آشنا می شوید.


کافه VAFFEL & WINE سنت پترزبورگ

وافل یکی از غذاهای خوشمزه نروژی است که همراه با نوشیدنی مخصوص سرو می شود. این غذا را با وافل های بلژیک یا وین اشتباه نگیرید. چراکه این وافل ها طعم متفاوتی دارند و شیرین نیستند و همراه سالادهای مختلف و ماهی خورده می شوند. بنابراین آنها را به عنوان صبحانه یا ناهار مفصل و کامل در تور مسکو سنت پترزبورگ می توانید میل کنید.حتی برای شام نیز همراه با نوشیدنی می توانید میل کنید.



بار BEKITZER سنت پترزبورگ

این بار به یکی از پرطرفدارترین نقاط سنت پترزبورگ تبدیل شده است. این مکان هر شب مملو از جمعیت است و غذاهای خیابانی اسرائیلی را سرو میکند. اگر به دنبال فضای منحصر به فردی برای امتحان کردن غذایی هستید که شما را راضی کند این بار بهترین انتخاب است.

این رستوران بسیار دنج است و پنجره های بسیار بزرگی رو به خیابان دارد که تابستان باز می شود. آشپزخانه آن تنور بزرگی است که در هوای سرد فضا را گرم نگه می دارد. در تور روسیه تابستان 98 چیزهای جذابی را در بار BEKITZER تجربه خواهید کرد.



کافه BROS BURRITOS سنت پترزبورگ

پیدا کردن غذای مکزیکی خوشمزه و با کیفیت آن هم در سنت پترزبورگ بسیار دشوار است. با این حال رستورانی در این شهر وجود دارد که می توانید غذاهای مکزیکی را در آن امتحان کنید. BROS BURRITOS جایی است که غذاهای مکزیکی خوشمزه ارزان و سالم را سرو میکند. این کافه به غیر از غذاهای مکزیکی بسیاری از فست فودهای جهان را همراه با سسهای مخصوص سرو می کند. با توجه به این همه تنوع غذایی، شما می توانید در تور ترکیبی روسیه غذاهای دیگری را نیز در این محل امتحان کنید.



بار HOTDOG & BRUT سنت پترزبورگ

همانطور که از اسم این بار پیداست منوی آن شامل هات داگهای مختلف و همچنین انواع نوشیدنی است که ترکیبی از این دو بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی نیز دارد. صاحبان این بار ایده این نوع غذاها را از برلین و لندن گرفته اند. هات داگهایی که در این بار سرو می شود مانند هات داگهایی که در غذاهای خیابانی سرو می شوید نیست، بلکه این سوسیسها دارای کیفیت بالا و مزه متفاوتی هستند.

سسهای آن نیز مزه خوبی به این سویس ها می دهند. فراموش نکنید این غذا را همراه با کوکای خنک سفارش دهید. تا زمانی که در تور سنت پترزبورگ خرداد 98 طعم این هات داگ ها را امتحان نکنید متوجه مزه متفاوت آن نخواهید شد. ( برای رزرو هتلهای روسیه با کارشناسان الفبای سفر در ارتباط باشید)



کافه JOLY WOO سنت پترزبورگ

غذاهای ویتنامی در بیشتر بازارهای پترزبورگ پیدا می شود ولی بهترین غذاهای ویتنامی که در این شهر حرف اول را می زند را در کافه JOLY WOO می توانید امتحان کنید. شهروندان ویتنامی به علت معرفی و سرو غذاهای کشورشان در شهر سنت پترزبورگ بسیار سپاسگزار هستند. 

برای کسایی که  پس از بازدید از جاذبه های دیدنی روسیه قصد خوردن یک غذای خوشمزه را دارند و یا به سوپهای نودل علاقه مند هستند این کافه آنها را برای سرو بهترین نوع آن در تور سن پترزبورگ بهار 98 آنها را راضی نگه می دارد. 


 

کافه TAKOYAKI-MISE سنت پترزبورگ

توجه داشته باشید که در این بار سوشی و رولهای مختلفی از آن را پیدا نخواهید کرد. این کافه ژاپنی است اما در منوی آن سرو سوشی وجود ندارد. تمرکز Takoyaki-Mise بر روی غذاها و اسنکهای سنتی ژاپنی است. در این کافه انواع غذاهای دریایی و نوعی غذای ژاپنی که خمیری است که روی آن زنجبیل، پیاز و کره ریخته می شود را می توانید در تور روسیه خرداد 98 سفارش دهید.

صاحب این کافه در سفری به ژاپن به این کشور علاقه زیادی پیدا کرد بنابراین تصمیم گرفت که در سن پترزبورگ یک کافه ژاپنی را افتتاح کند بنابراین نخستین کافه ژاپنی را در این شهر تاسیس کرد.



رستوران PITA’S سنت پترزبورگ

شاورما که در فارسی به آن کباب ترکی می گوییم یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی در سنت پترزبورگ است. کیوسک هایی در اطراف شهر وجود دارد که کباب ترکی را سرو میکند ولی زیاد بهداشتی به نظر نمی رسند. ولی در رستوران PITA’S با خیال راحت می توانید کباب ترکی سالم و خوشمزه میل کنید. این کباب ترکیها در این رستوران با انواع مختلفی از جمله گوشت ، مرغ و سبزیجات به همراه سس مخصوص سرو می شوند.



کافه KIM & CHI سنت پترزبورگ

کافه KIM & CHI اولین کافه در سنت پترزبورگ است که متخصص غذاهای خیابانی کره ایی می باشد. غذاهای خوشمزه و هیجان انگیزی که پیدا کردن آنها در این شهر کار راحتی نیست. نگران نباشید طیف وسیعی از انواع غذاها را در این رستوران وجود دارد که می توانید به دلخواه آن را امتحان کنید. برای ناهار نیز می توانید یک غذای عالی با طعم  به یاد ماندنی را در این محل سفارش دهید. برای سفر به این شهر بلیط هواپیما سن پترزبورگ را از الفبای سفر بخواهید.



فست فود BURO BURGERS سنت پترزبورگ

مسلما یکی از مهمترین و محبوب ترین غذاهای خیابانی برگرها هستند که به همراه نوشیدنی بسیار خوشمزه و همه چیز تمام می شوند. یکی از بهترین جاها برای خوردن برگرهای لذیذ در سن پتربوزگ فست فود BURO BURGERS است. در این مکان شما می توانید برگر خود را همراه با انواع گوشت، نانها و سسهای مختلف سفارش دهید. انواع نوشیدنی را نیز می توانید همراه غذای خود بنوشید و لذت ببرید.