جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

آکوالند Aqualandاین مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد آکوالند در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی خاص خود را دارد  و در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرارگرفته است سرسره های آبی و استخرهای عظیمی در این منطقه دایر شده با بهره گیری بازیهای آبی متفاوت روز خوبی را  با خانواده تان سپری می نمایید و  با اجرای موسیقی زنده در این مکان باشد صفای محیط دو چندان می شود.

 در میانه روز شما میتوانید به تماشای برنامه شاد و زنده آکوالند بنشینید که شامل موزیک و مسابقه های جالب میباشد و شما هم میتوانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید . قابل ذکراست که در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه دلفین لند بنشینید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیا ،تور آنتالیا نوروز 95 ،تور لحظه آخری آنتالیا نوروز 95  و  قیمت تور آنتالیا نوروز 95  به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.cafegardesh.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۳
Gardesh

شهری است که در 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و به علت فراوانی منابع آب شیرین ،مقدار شوری آب چندان بالا نیست. نام کمر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده گرفته شده است.کمر شهری تازه شکل گرفته است که مخصوصا برای توریست ها ساخته شده.این شهر دارای هتل های مجلل ،  کافه های متعدد  ،رستوران ها، ویرانه های تاریخی ، سواحل زیبا ، و البته بازارهای جالب است این شهر تابستانی طولانی دارد و آب و هوای این شهر معتدل است .

به دلیل داشتن مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و همچنین آب زلال و نسبتا شیرین همه ساله مورد بازدید توریست های زیادی قرار گرفته است و استفاده از دریای آن بهترین راه ،گشت با کشتی است که هم فرصتی برای لذت از مناظر زیبای آنجا وهم فرصتی برای شنا کردن در آب زلال دریا را به شما خواهد داد وهمچنین لحظات زیبا و رویا یی در انتظار کسانی که علاقه مند به غواصی در آب های زیبای مدیترانه می باشند. تفریحگاه مجهز و ساحلی کمر به افراد علاقمند به ورزش های آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی این امکان را می دهد تا به خلیج ها و سواحل بکر موجود در منطقه جنوبی شهر رفته و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. واژه پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا گردیده و درمعنای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند استفاده می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیاتور آنتالیا نوروز 95 , تور لحظه آخری آنتالیا وهتل های آنتالیا به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.cafegardesh.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۹
Gardesh