جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

علت گران شدن بلیط هواپیما در حال حاضر چیست؟

همه می دانیم که برای دریافت هر خدماتی، باید هزینه آن را پرداخت کنیم. اما در مورد بلیط هواپیما همه مسافران می خواهند بدانند که چرا قیمت بلیط هواپیما گران شد و قیمت بلیط هواپیما بر چه اساسی تعیین می شود؟

در حال حاضر علت گران شدن بلیط هواپیما به دلیل وجود شرایط کرونایی است. صنعت هواپیمایی نیز دقیقا مانند صنعت گردشگری متاثر از شرایط کرونایی بوده و این شرایط باعث بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما شده است. در ادامه این موضوع را بررسی می کنیم.

دلیل دیگر برای گران شدن بلیط هواپیما این است که در زمان و روز اشتباه و یا در یک وبسایت اشتباه به دنبال بلیط هواپیما می گردید! در این مطلب به شما توضیح می دهیم که چه فاکتورهایی در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار هستند و به شما آموزش می دهیم که چگونه ارزان ترین بلیط هواپیما را شکار کنید!

دلیل گران شدن بلیط هواپیما در پروازهای داخلی

به دلیل شیوع کرونا، ستاد ملی کرونا قانونی وضع کرد که هواپیماها صرفا به اندازه 60 درصد ظرفیت عادی خود می توانند مسافر بپذیرند. اما ایرلاین های مختلف دچار خسارت و ضرر شدند و به همین دلیل، در نزدیکی تیرماه 1400 قیمت بلیط های خود را افزایش دادند. البته این افزایش قیمت مورد تایید مسئولین نبوده است. زیرا ایرلاین ها از سوخت یارانه ای با قیمت ارزان استفاده می کنند. در همین خصوص قرار است در آینده جلسه ای با حضور مسئولان برای بررسی این افزایش قیمت و تغییر در آن برگزار شود.

قیمت رزرو بلیط هواپیما

قیمت رزرو بلیط هواپیما

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۶
Gardesh

Find the Perfect Flight Today! Completely Free to Use. Search Millions Of Discounted Fares & Get The Cheapest Deals Now! Price Drop Guarantee. After-Lockdown Specials.

Iran is an Islamic republic located on the Arabian Gulf.

It is an ancient land known for its picturesque beauty and cultural heritage.

History buffs look for cheap flights to Iran to explore its various historical sites dating to the Persian Empire. The country boasts glorious architecture spanning several centuries, scores of mosques, tombs, gardens, palaces, and bridges.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۴۴
Gardesh