جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ترکیه و شهر آنتالیا حمام رومی هاست. اگر قصد سفر به آنتالیا رادارید و تصمیم به رزرو تور آنتالیا و هتل های آنتالیا (چه تور های معمولی و چه تور لحظه آخری آنتالیا) را دارید، یکی از مکان های دیدنی که به شما توصیه می کنیم، از آن بازدید نمایید حمام رومی هاست که از قرنها پیش باقی مانده است. 


چرا برویم؟

بازدید از یک موزه ‌ی تاریخی و تفریح و استراحت در ساحل سیدهباکی برویم؟
به‌تنهایی، با دوستان، با خانوادهکی برویم؟ چقدر طول می‌کشد؟

ترکیه را کوه ‌های بلند و دریاهای آزاد احاطه‌کرده اند و آب‌وهوای متنوعی دارد. مناطق شمالی ترکیه آب‌وهوای اقیانوسی دارد درحالی‌که مناطق جنوبی آن آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای دارند. آب‌وهوای حاکم در مناطق داخلی نسبتاً خشک و قاره‌ای است. می‌توان گفت زمان مناسب سفر به مناطق جنوبی ترکیه فصل تابستان و زمان مناسب برای مناطق مرکزی و شمالی فصل زمستان است. آنتالیا بندری در جنوب ترکیه در ساحل دریای مدیترانه است. آب‌وهوای آنتالیا مانند تمام سواحل مدیترانه معتدل و دل‌چسب است و در فصل‌های مختلف تغییرات کمی دارد. به همین خاطر لازم نیست نگران گرما یا سرمای هوا باشید. هرچند بهترین زمان سفر به آنتالیا و سیده فصلی غیر از زمستان است، یا بهتر است بگوییم فصل بهار و تابستان اما همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 6:40 و در هر فصلی از سال می‌توانید از موزه باستان ‌شناسی سیده بازدید کنید.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و تور استانبول و سایر تور های ترکیه به سایت کافه گردش مراجعه بفرمایید.


www.cafegardesh.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۶
Gardesh

مسجد کسیک مناره آنتالیا یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی ترکیه و از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید و نمایانگر تاریخ کهن شهر آنتالیا است که از دوران حکومت رومی‌ها تا به امروز حفظ‌ شده است. اگر قصد سفر به آنتالیا و رزرو تور آنتالیا دارید بهتر است از چنین جاذبه ها و نقاط دیدنی این شهر هنگام سفرتان غافل نشوید. (البته بطور مشابه به دوستانی که قصد سفر و رزرو تور استانبول و هتل های خارجی را دارند نیز توصیه می کنیم که حتما بخشی از زمان سفر را به دیدن نقاط جالب و دیدنی آن بگذرانند) 

هنگامی‌ که امپراتور وقت روم ها دریان در سال 130 میلادی از استان آنتالیا بازدید کرد به‌افتخار ورود او دروازهای با سه طاق بزرگ و ستون های تزئین شده در کنار کسیک مناره بنا کردند. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر آنتالیا به‌حساب می آمد و همین مسئله بر اهمیت آن افزود. امروزه دو برج دروازه و قسمت هایی از دیوار مربوطه را می‌توان در کنار بندرگاه مشاهده کرد.



چرا برویم؟

برای بازدید از یک بنای تاریخی ارزشمند و گذراندن یک روز خوب.
باکی برویم؟

به ‌تنهایی، با دوستان، با خانواده.

آنتالیا بندری در جنوب ترکیه در ساحل دریای مدیترانه است. آب‌وهوای آنتالیا مانند تمام سواحل مدیترانه معتدل و دل‌چسب است و در فصل‌های مختلف تغییرات کمی دارد. به همین خاطر لازم نیست نگران گرما یا سرمای هوا باشید. هرچند بهترین زمان سفر به آنتالیا فصلی غیر از زمستان است، یا بهتر است بگوییم فصل تابستان.

بازدید از کسیک مناره حدود یک الی دو ساعت وقت شما را خواهد گرفت.

www.cafegardesh.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۲
Gardesh