جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

سواحل آنتالیا

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ


سواحل آنتالیا یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای تور آنتالیا نوروز 96 به شمار می رود.این ساحل علاوه بر نقاط توریستی مثل رستوران های بسیار عالی،مغازه ها و ... دارای طبیعتی زیباست که همگان را به خود جذب می کند.

آنتالیا، شهر ساحل و دریاست؛ روزهای درخشان، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه؛ شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه را در خود دارد؛ شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.

 هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند، بیشتر روزها گرم و شرجی است. زمستان‌ها کمی خنک‌تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد. بهترین وقت سفر با تور آنتالیا ، از اوایل فروردین تا اواخر آبان است که می‌شود در دریا شنا کرد؛ به هر حال تعریف سواحل آنتالیا را همه یک باری شنیده‌اند. جز پلاژهای خصوصی هتل‌ها، دو تا ساحل عمومی هم در آنتالیا هست: یکی ساحل ماسه‌ای لارا و دیگری مجموعه‌ی کُنی‌آلتی. سواحل آنتالیا از جمله سواحلی هستند که به داشتن پرچم آبی* معروف‌اند.

 ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیاست، در شرق شهر واقع شده و بیشتر هتل‌های شهر هم توی همین منطقه هستند. در آنتالیا بهتر است نگران جای اقامت‌تان نباشید؛ در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل پیدا می‌شود. قیمت تورآنتالیا کلاً ارزان  است، یعنی حتی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این‌جا هم در مقایسه با مشابه‌شان در  شهرهای دیگر دنیا، ارزان‌تر به نظر می‌رسند.