جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

آبشار های دودن

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

این آبشارها در شهر آنتالیا و در 12 کیلومتری شمال شرقی  آنتالیا قرار دارند و شامل آبشار دودن بالا و دودن پایین هستند.. پایان این آبشارها به جایی می ریزد که آب های آبشار دودن پایین از روی صخره ای بلند مستقیما به آب های مدیترانه می ریزد. 



اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنید و علاقه مند به گردش و دیدار از مناطق جالب و دیدنی این شهر هستید، یکی از جاهایی که به شما پیشنهاد می کنیم، بازدید از این آبشارهای زیبا است. در زمان سفر به آنتالیا می توانید با رفتن به کنار این آبشار ها علاوه بر گذراندن دقایقی با آرامش و سکوت، عکس های زیبایی نیز از خودتان و همراهانتان نیز کنار آنها بگیرید. 

سرچمشه آب این آبشارها از نزدیکی جاده آنتالیا-بوردور در حدود 17 یا 19 مایلی آن منطقه است. نام این دو چشمه پینارباشی و کیرکگوزلر هستند که در ادامه مسیرشان پس از طی مسافتی، با هم ادغام شده و به گودال "بیکیلی" می رسند و سرانجام رود دودن را تشکیل می دهند. 

زمانی که برای رزرو بلیط  پرواز آنتالیا و یا تور لحظه آخری آنتالیا  به این شهر اقدام می کنید، بد نیست که از این جاذبه های این شهر هم غافل نباشید و لازم نیست همه وقتتان را در هتل بگذرانید.  

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران ما در تماس باشید.

https://www.cafegardesh.com