جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

رافتینگ در آنتالیا

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ


یکی از سرگرمی های جالب و هیجان انگیزی که بسیاری از مسافرین تور آنتالیا از جذابیت ها و هیجان  آن صحبت می کنند، رفتینگ یا رافتینگ است. این ورزش، یکی از ورزش های بسیار پرهیجان و جالبی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد  و به اینصورت است که چند نفر - معمولا جوانان - با پوشیدن جلیقه مخصوص و کلاه های ایمنی شنا، پارو بدست سوار قایق های مخصوص این کار می شوند و در طول مسیر رودخانه باید مرتب پارو بزنند و مواظب باشند که در آب نیفتند. رودخانه هایی خاصی برای اینکار معمولا انتخاب می شوند که دارای جریان آب نسبتا تند و خروشانی هستند که موجب می شود زمانی که قایق را بهمراه سرنشینان به آب انداخته اند، قایق بر روی موج های خروشان رودخانه بالا و پایین رفته و در نتیجه تکان های شدیدی که به قایق - و طبیعتا سرنشینان آن - وارد می کند، موجب ایجاد هیجان بالایی می شود. 

در ضمن، تجهیزات ایمنی توسط گروه برگزار کننده رافتینگ در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین اگر شنا بلد نیستید، اصلا نگران نباشید. 

آنتالیا نیز یکی از شهرهای ترکیه است که دارای این امکان است. معمولا از بیشتر هتل های آنتالیا می توانید با استفاده از توری که رزرو کرده بودید، به محل برگزاری این ورزش بروید. رافتینگ در آنتالیا معمولا در رودخانه Koprucay برگزار می شود. در طول مسیر قایق رانی، می توانید از تماشای مناظر طبیعی بکر و زیبای کنار رودخانه لذت برده واز دور بعضی مناظر تاریخی جالب مانند پل رومی ها، کلیسای قدیمی و... را ببینید. 

امیدورایم در صورتی که می خواهید از تور ارزان آنتالیا استفاده و رزرو نمایید، از این قبیل سرگرمی های شهر آنتالیا نیز لذت برده و سفر هیجان انگیزی را تجربه نمایید.

https://www.cafegardesh.com