جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

معرفی برترین جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا

تور لحظه آخری آنتالیا

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ب.ظ

حتما بارها شنیده اید (و یا خودتان در اینترنت جستجو کرده اید) که چیزی بنام تور لحظه آخری آنتالیا برای مسافرین ایرانی و علاقه مندان هست و در سالهای اخیر بسیاری از کسانی که می خواهند با تور آنتالیا به آنجا سفر کرده و در هتل های آنتالیا اقامت کنند، این نوع تور را رزرو و خریداری کرده و از تور ارزان آنتالیا استفاده کنند. 

اما منظور از این نوع تورها چیست و چه فایده ای برای آژانس های مسافرتی و همچنین خود مسافرین دارد؟

در پاسخ باید خدمتتان بگوییم که بسیاری از پروازهای مسافرتی تورهای داخلی و خارجی که با هواپیما صورت می گیرند، و شامل خدمات تور ، رزرو هتل و حتی گشت های مسافرتی درون یا بیرون شهری ( و علاوه بر اینها، در مواردی خدمات فرعی مانند سیم کارت جهت تماس با ایران) را ارائه می دهند، ممکن است در برخی زمان های خاص پر نشوند. همانطور که می دانید پروازهایی که کلا تمام یا بخش عمده ای از صندلی هایشان -از طرف آژانس های دست اندر کار - رزرو شده، ممکنست تعداد مسافرین شان، به حد نصاب نرسند و بعبارت ساده تر بعضی از صندلی های هواپیما خالی بمانند. در این زمان است که این امر موجب می شود که قیمت تورآنتالیا  (شامل پرواز + هتل و سایر خدمات که بالاتر شرح داده شد) شکسته شده و ارزان تر بشود. این امر البته معمولا در روزهای آخر پرواز -اغلب همان روز یا یک یا دو روز قبل - انجام می گیرد.

به این ترتیب مسافرین علیرغم اینکه درست در آخرین روزها (یا حتی در مواردی آخرین ساعت های باقیمانده به پرواز) مطلع شده و ممکنست با عجله هر چه تمام مجبور شوند خود را به آژانس مسافرتی جهت بستن قرارداد و سپس به سرعت خود را به فرودگاه برسانند، اما در عوض، در بسیاری موارد این امر از لحاظ اقتصادی برای آنها بسیار مقرون به صرفه است و ممکنست مسافرین بتوانند با نصف قیمت اصلی تور بتوانند از همان خدمات استفاده کنند. 

شیوه اطلاع رسانی این امر هم البته بسیار مهم است: قبلا بسیاری از مسافرین به دوستان یا آشنایانی که در آژانس های هواپیمایی داشتند، از آنها می خواستند که در صورتی فراهم شدن تورهای لحظه آخری، آنها را سریعا مطلع کنند. اما در سالهای اخیر این امر براحتی از طرق دیگری صورت می گیرد: هم از طریق پیامک (sms) های تبلیغاتی و هم از طریق خود وب سایت های آژانس ها. 

و اما در پایان این را هم باید توضیح دهیم که بدلیل اینکه جهت سفر به برخی کشورها مانند ترکیه، ویزا لازم نیست  می توان از این خدمات استفاده کرد و برای مثال شهرهای ترکیه از قبیل: ازمیر، آنتالیا، آلانیا، استانبول، کوش آداسی و غیره .


https://www.cafegardesh.com